Gdzie można wysyłać wiadomości do Biura Rachunkowego?

Klient Comarch ERP XT ma możliwość wysyłania wiadomości do Biura Rachunkowego, z którym ma uruchomioną wymianę danych. Podgląd wiadomości jest dostępny po kliknięciu ikony koperty w górnej sekcji.

Po otrzymaniu nowej wiadomości od Biura Rachunkowego obok ikony koperty pojawi się niebieski alert i ilością nowych nieprzeczytanych wiadomości. Po kliknięciu w ikonę koperty rozwijana jest lista wiadomości zawierająca 3 wiadomości.

Widoczny jest również przycisk Zobacz wszystkie, po wybraniu którego następuje przejście do panelu wiadomości. Panel jest podzielony na dwie sekcje: panel z treścią wiadomości oraz lista rozmów. Rozmowy są podzielone na Aktywne i Zamknięte. Zamknięcie rozmowy dokonywane jest po stronie Biura Rachunkowego. Użytkownik będzie miał jedynie możliwość podglądu takiej rozmowy, bez możliwości dalszych odpowiedzi.

Zarówno Klient jak i Biuro Rachunkowe mają możliwość rozpoczęcia nowej rozmowy. Klient Comarch ERP XT może dodać nową rozmowę po naciśnięciu przycisku nowej rozmowy, kolejno konieczne jest wprowadzenie tematu rozmowy.

Poza wiadomością tekstową Użytkownik ma możliwość dodania jednego załącznika do 5MB – obsługiwane są pliki z grupy rozszerzeń .jpg, .jpeg, .png, .doc, .docx, .pdf, .xlx, .xlxs, .txt. Aby wysłać załącznik konieczne jest ponadto uzupełnienie treści wiadomości. Bez wpisania treści wiadomości opcja wysyłki załącznika nie będzie dostępna.

Wskazówka
Edytor wiadomości dla Biura Rachunkowego dostępny jest po zalogowaniu się do panelu iKsięgowość24.

Czy ten artykuł był pomocny?