Jak przekazać dokument księgowemu gdy miesiąc jest zamknięty?

Gdy dany miesiąc został zamknięty wysyłka dokumentów za dany okres do biura rachunkowego przez IWD nie jest możliwa.

Jeżeli zakres dat, wybrany na oknie Wysyłanie dokumentów, obejmuje, nawet częściowo, przynajmniej jeden zamknięty miesiąc zostanie wyświetlona informacja jak poniżej:

W przypadku gdy jest potrzeba aby ponownie wysłać dokumenty należy skontaktować się z księgowym, który musi w takiej sytuacji otworzyć miesiąc.

W przypadku gdy użytkownik otrzymał fakturę kosztową dotyczącą miesiąca, który został już zamknięty należy:

    1. wprowadzić fakturę z datą wpływu obejmującą bieżący miesiąc i wysłać dane do księgowego lub
    2. poprosić księgowego o otwarcie miesiąca.

Jeżeli użytkownik potrzebuje przekazać księgowemu inny dokument – należy skontaktować się z księgowym w celu otwarcia miesiąca.

Zobacz także:

Jak otworzyć zamknięty miesiąc?

Jak zamknąć miesiąc przy współpracy z Biurem Rachunkowym?

Czy ten artykuł był pomocny?