Jak zamówić Comarch e-Sklep?

Dotyczy tylko Klientów Comarch

Aby zamówić Comarch e-Sklep musimy posiadać swój numer ID Klienta Comarch. Numer ten jest nadawany automatycznie po kompletnym wypełnieniu danych firmy w Konto/ Moje dane (wszystkie pola oznaczone *). Po wypełnieniu pieczątki i zapisaniu danych, otrzymujemy numer ID, który możemy zobaczyć w Moich danych.

 

W menu Więcej funkcji widzimy opcję Comarch e-Sklep. Po wejściu możemy z tego poziomu zamówić swój sklep internetowy. Istnieje możliwość zamówienia:

  • Wersji demo – jest dostępna bezpłatnie przez pierwsze 30 dni, posiada wszystkie funkcjonalności wersji płatnej, jest jedynie ograniczona czasowo.
  • od razu wersji płatnej

Istnieje również możliwość zamówienia e-Sklepu z poziomu okna z wyborem pakietu (Konto: Moje pakiety)

Podczas zamawiania e-Sklepu musimy podać następujące dane:

  • wersja e-Sklepu – dostępne są wersje standard lub light. W wersji light istnieje ograniczenie co do ilości produktów, które mogą być wystawione w e-Sklepie (jednocześnie w e-Sklepie może być wystawione 50 produktów).
  • domena – jeśli posiadamy własną domenę, możemy zamówić e-Sklep działający w tej domenie. Wtedy powinniśmy wybrać opcję własna i wpisać adres zakładanego sklepu. Jeśli nie posiadamy własnej domeny, możemy wybrać opcję iSklep24.pl., wtedy podajemy tylko nazwę sklepu internetowego, który zostanie założony.

 

Po wciśnięciu przycisku Wyślij składane jest zamówienie na e-Sklep.

Potwierdzenie zamówienia wysyłane jest mailem na adres, na który założone jest konto Comarch ERP XT.

O realizacji zamówienia i założeniu sklepu zostaniemy poinformowani drogą mailową.  Wtedy też po wejściu do konfiguracji e-Sklepu widzimy informację o współpracy. Równocześnie w konfiguracji pojawia się przycisk Wyślij dane, który powoduje wysłanie do e-Sklepu przygotowanych wcześniej produktów.

Ważne! Jeśli zamówiliśmy e-Sklep korzystając z formularza zamówienia dostępnego na stronach Comarch, nie składamy dodatkowo zamówienia z poziomu Comarch ERP XT. Wraz z e-Sklepem jest dla nas zakładane i konfigurowane połączenie z kontem Comarch ERP XT. Po zalogowaniu do programu widzimy od razu opcje wysyłania produktów.

Czy ten artykuł był pomocny?