Podczas codziennej pracy z programem, informacje o towarach są wysyłane do e-Sklepu na kilka sposobów:
- synchronizacja pełna – wysyłane są wszystkie informacje o towarach i grupach, niezależnie od tego czy uległy zmianie od momentu ostatniego wysłania. Synchronizacja pełna jest wykonywana na życzenie poprzez wybranie: Więcej funkcji >> Comarch e-Sklep >> Konfiguracja >> Wyślij dane
- synchronizacja różnicowa – jest wykonywana automatycznie co 2 godziny. Obejmuje tylko produkty lub grupy, na których dokonano zmian danych związanych ze sprzedażą w e-Sklepie.
- synchronizacja stanów magazynowych – co 60 minut do Comarch e-Sklep automatycznie wysyłane są informacje o stanie magazynowym produktów, jaki jest ustalony w programie Comarch ERP XT. Informacja wysyłana jest tylko dla produktów o typie towar z zaznaczoną kontrolą stanów magazynowych.
Ważne! Po założeniu e-Sklepu i przygotowaniu listy produktów do wysłania, musimy bezwzględnie wykonać pierwszą pełną synchronizację. Dopiero wtedy towary pojawią się w naszym e-Sklepie i zacznie działać mechanizm różnicowego wysyłania zmian.