W module księgowym istnieje rejestr rachunków, który zawiera listę rachunków. Lista rachunków pokazuje rachunki wprowadzone w module Faktury, bez możliwości dodawania nowych z tego poziomu.
Po zaznaczeniu Formularz rachunku zawiera:
Kontrahent – można wybrać istniejącego kontrahenta z listy lub dodać nowego. Jeżeli zostanie wpisana nazwa, której nie ma w bazie, pojawi się opcja uzupełnij dane kontrahenta, umożliwiająca zapisanie danych w słowniku kontrahentów (opcja dostępna na urządzeniach z rozdzielczością powyżej 768 x1024).
Numer dokumentu – numer własny rachunku.
Opis księgowy – dodatkowy opis na potrzeby ewidencji księgowej.
Daty – data wystawienia i data sprzedaży.
Razem – podsumowanie rachunku.
Dolna część formularza zawiera tabelę z elementami rachunku. Tabela składa się z kolumn: Kwota, Kolumna księgi i Rodzaj. Kolumna księgi wskazuje pozycję w księdze podatkowej, do której zostanie zaksięgowana pozycja faktury. Rodzaj określa pozycję jako towar lub usługę.