W jaki sposób potwierdzić oczekujące zamówienie z Comarch e-Sklepu?

Dotyczy tylko Klientów Comarch

Zamówienia naszych klientów widoczne są po zalogowaniu się do panelu administratora. Wówczas wybieramy zakładkę Sprzedaż, a następnie Zamówienia. Pojawi się nam lista zamówień od naszych klientów.

Zamówienie, które złożył nam klient ma status „Oczekuje na potwierdzenie sklepu”. Aby potwierdzić takie zamówienia musimy wykonać aktualizacje zamówień.

W tym celu logujemy się do programu Comarch ERP XT i wybieramy Faktury >> Faktury Proforma. Na liście faktur klikamy na menu pod trzema kropeczkami i wybieramy opcję „Aktualizuj zamówienia z Comarch e-Sklepu”

Po wybraniu tej opcji w programie pojawią się faktury proforma z zamówieniami od naszych klientów, zaś w sklepie status takich zamówień zmieni się na „potwierdzone”.

Czy ten artykuł był pomocny?