Usługi dodatkowe w Comarch ERP XT

Dotyczy tylko Klientów Comarch

Użytkownicy programu mają kilka dodatkowych możliwości do wykupienia, aby usprawnić prowadzenie własnej działalności gospodarczej.

Wybierając opcję „Więcej funkcji” możemy wybrać:

Comarch e-Sklep – możemy stworzyć profesjonalny sklep internetowy i sprzedawać towary w wielu miejscach jednocześnie. Możemy docierać do nowych klientów wykorzystując platformę Allegro, czy najpopularniejsze porównywarki cenowe.

Ważne! Jeżeli Użytkownik ma wykupiony Comarch e-Sklep, zablokowana jest możliwość wykupu pakietów, ponieważ przedłużane są one automatycznie w ramach współpracy z e-Sklepem.

Z menu bocznego mamy dostęp do:

BI Point – Na bieżąco możemy analizować trendy w sprzedaży, zarządzać należnościami i kontrolować rentowność w przystępnych raportach. Obsługa raportów business intelligence nie wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej – z łatwością tworzymy własne raporty metodą „przeciągnij i upuść”, bez wsparcia ekspertów IT. W programie przygotowane jest 5 najistotniejszych raportów, w tym Dashboardy: sprzedaży, należności i zobowiązań, zamówień, magazynu, kontrahenta.

Inne aplikacje, z których może skorzystać Użytkownik Comarch ERP XT to:

Comarch ERP XT POS – to aplikacja na urządzenia mobilne dla użytkowników Comarch ERP XT, wspomagająca sprzedaż. Dzięki Comarch ERP XT POS, możemy prowadzić szybką sprzedaż na stanowiskach kasowych, w punktach obsługi detalicznej.

Comarch IBARD – Comarch IBARD to proste w użyciu, wielofunkcyjne narzędzie do tworzenia automatycznych kopii zapasowych plików, folderów i baz danych oraz wspólnej pracy grupowej na dokumentach. Usługa Comarch IBARD pozwala na stały dostęp do firmowych danych z każdego urządzenia i miejsca 24 godziny na dobę.

Społeczność – Łączy ona przedsiębiorców – Klientów i Partnerów Comarch. Dzięki Społeczności Comarch ERP otrzymali Państwo miejsce wymiany wiedzy i doświadczeń, w którym można zadawać pytania oraz zgłaszać swoje sugestie.

Czy ten artykuł był pomocny?