Jak dodać nowy produkt?

W programie mamy dwie możliwości wprowadzenia naszych produktów:

  1. Z poziomu Faktury >> Produkty; wybieramy kafelek „Dodaj produkt” widoczny w prawym górnym rogu.

Pojawi się formularz produktu. Uzupełniamy na nim dane o naszym produkcie, jego nazwę, cenę. Mamy także możliwość zapisania zdjęcia produktu.

  1. Druga opcja dodania produktu znajduje się bezpośrednio na formularzu dokumentu. Podczas dodawania elementów np. na fakturze sprzedaży, jeśli wpiszemy nazwę produktu, którego nie ma jeszcze w bazie, program umożliwi nam jego zapis.

Po uzupełnieniu nazwy produktu, możemy go dodać na fakturę klikając w przycisk Dodaj. Jeśli chcemy dodatkowo zapisać go naszej bazie produktów, zaznaczamy parametr Dodaj kartę produktu. Po zapisie w programie tworzona jest karta produktu.

Zobacz także: Jak zarządzać produktem?

Czy ten artykuł był pomocny?