Czy klient może śledzić swoje zamówienie?

Dotyczy tylko Klientów Comarch

W trakcie realizacji zamówienia z Comarch ERP XT do Comarch e-Sklepu wysyłane są informacje o zamówieniu, które Klient może zobaczyć w e-Sklepie

  • w momencie utworzenia faktury proforma do e-Sklepu wysyłany jest status zamówienia potwierdzone,
  • w momencie, gdy na podstawie faktury proforma zostanie utworzona faktura sprzedaży lub faktura zaliczkowa – do e-Sklepu zostaje wysłany status zamówienia zrealizowane,
  • jeśli po imporcie zamówienia faktura proforma zostanie usunięta w programie – do e-Sklepu wysyłany jest status zamówienia anulowane.

Status anulowane wysyłane jest do e-Sklepu bezpośrednio po usunięciu faktury proforma z programu.

Natomiast statusy dotyczące realizacji: potwierdzone i zrealizowane są wysyłane do e-Sklepu dopiero w momencie wykonania aktualizacji stanu zamówień z e-Sklepu, z poziomu listy faktur proforma.

Czy ten artykuł był pomocny?