Co się stanie, gdy moje konto straci ważność?

Dotyczy tylko Klientów Comarch

Gdy nasze konto straci ważność, to zostaje ono zablokowane i Użytkownik nie ma możliwości wystawiania ani podglądu wprowadzonych wcześniej danych. W celu dalszej pracy musimy wykupić pakiet na kolejny okres. Po wykupieniu pakietu otrzymamy dostęp do naszego konta wraz w wszystkimi danymi, które były na nim zapisane.

Jeśli logujący się Użytkownik jest równocześnie administratorem konta to zakup pakietu jest możliwy po kliknięciu w „Kup pakiet” na komunikacie, który się wyświetla po zalogowaniu.

Jeśli logujący się Użytkownik nie ma statusu administratora powinien skontaktować się z właścicielem konta, by ten wykupił przedłużenie pakietu.

Opcja Zarządzania kontem pozwala otworzyć niektóre okna w programie (Moje dane, Moje pakiety) w trybie „tylko do odczytu”.

Czy ten artykuł był pomocny?