Jaki pakiet należy wybrać, aby korzystać z Internetowej Wymiany Dokumentów (IWD)?

Dotyczy tylko Klientów Comarch

Program Comarch ERP XT posiada możliwość wymiany dokumentów Klienta z Biurem Rachunkowym poprzez mechanizm Internetowej Wymiany Dokumentów (IWD), w ramach, której Klient otrzymuje bezpłatnie pakiet Faktury. Aby możliwa była taka wymiana, muszą być spełnione określone kryteria:

  • Biuro Rachunkowe musi posiadać odpowiedni pakiet na iKsięgowość24,
  • Klient zobowiązany jest posiadać konto na Comarch ERP XT z wybranym pakietem Faktury,

  • Klient powinien uzupełnić wszystkie niezbędne dane (oznaczone „*”) w Ustawieniach Konta – Moje Konto na zakładce Moje dane, tak aby system mógł wygenerować numer ID Klienta,
  • Biuro Rachunkowe powinno założyć Klientowi konto Internetowej Wymiany Dokumentów i skonfigurować wymianę z Klientem w programie Comarch ERP Optima.

Klient korzystający z Internetowej Wymiany Dokumentów (IWD) może skorzystać jednorazowo z bezpłatnego pakietu „Faktury” przez okres 12 lub 18 miesięcy w ramach pakietu posiadanego przez Biuro Rachunkowe w iKsięgowość24.

Ważne! Korzystając z innego pakietu niż Faktury, Użytkownik również może korzystać z   Internetowej Wymiany Dokumentów (IWD), natomiast w takim przypadku koszty pakietu pokrywa Użytkownik.

Czy ten artykuł był pomocny?