RODO. Rejestr upoważnień

Rejestr upoważnień służy do ewidencjonowania dostępu do danych osobowych, którego udzielamy różnym podmiotom. Program pozwala dodać upoważnienie dla jednego z pracowników, kontrahentów, a także innego podmiotu, który nie jest zapisany w naszej bazie. Aby dodać upoważnienie należy przejść na zakładkę Dane osobowe >>> Rejestr upoważnień i kliknąć w przycisk Dodaj upoważnienie.

Po kliknięciu pokazuje się okno, w którym możemy wybrać dla kogo wystawiamy dane upoważnienie oraz datę nadania. Data ustania jest opcjonalna i nie musi być wypełniana.

Jeżeli upoważnienie jest czasowe i chcemy zaznaczyć, kiedy traci ważność – ustawiamy datę ustania. Możemy to zrobić ustawiając datę bezpośrednio na formularzu lub zaznaczając je na liście i wybierając opcję Zakończ z menu kontekstowego (w takim przypadku jako data ustania zostanie ustawiona data bieżąca).

Czy ten artykuł był pomocny?